وبلاگ شخصی فرهاد کریم خانی -کارمند بانک رفاه کارگران

وبلاگ شخصی فرهاد کریم خانی -کارمند بانک رفاه کارگران

وبلاگ شخصی فرهاد کریم خانی -کارمند بانک رفاه کارگران

وبلاگ شخصی فرهاد کریم خانی -کارمند بانک رفاه کارگران

مقالات کنفرانس بازاریابی خدمات بانکی



سی دی الکترونیکی مجموعه مقالات نخستین کنفرانس ملی توسعه مدیریت پولی و بانکی -بهمن ماه سال 1392


مقالات نخستین کنفرانس ملی توسعه مدیریت پولی و بانکی

کارت هوشمند مقاوم در برابر حملات با استفاده از PUF

کاربرد داده کاوی در ارزیابی مشتریان بانکی

اولویت بندی کانالهای بانکداری الکترونیک با استفاده از درجه رابطه خاکستری از دیدگاه
مشتریان بانکها در شهر کاشان

بررسی و ارزیابی رضایت مشتریان از کیفیت خدمات بانک داری الکترونیک با استناد به
مدل سروکوال

شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر کارایی در بانکداری با استفاده از تکنیک MADM
)مطالعه موردی: بانک مهر اقتصاد(

پیش بینی شاخص صنعت بانک ها تحت تاثیر متغیرهای کلان اقتصادی با استفاده از شبکه عصبی

طراحی مدل ارزیابی عملکرد بانک های دولتی با استفاده از مدل BSC و DEA )مورد
مطالعه بانک توسعه تعاون(

بررسی عوامل موثر بر استفاده مشتریان از اینترنت بانک ملت

شناسائی عوامل مؤثر بر سودآوری بانک های تجاری و تخصصی ایران در جهت پیشبرد
اهداف مدیریت نظام بانکی

ارائه مدلی به منظور توسعه هوش رقابتی در بانک ها
با تأکید بر خلق ارزش

بررسی رابطه کیفیت خدمات الکترونیکی بانکی با وفاداری مشتریان
با استفاده از مدل یابی معادلات ساختاری

بررسی تاثیر خدمات لذت بخش و اعتماد در بانکداری نوین

نقش استراتژیک نظام پرداخت الکترونیک در جذب منابع بانکی

تبیین راه کارهای توسعه بانکداری الکترونیکی در ارتقا رضایتمندی مشتریان

مدیریت ریسک عملیاتی در بانکداری الکترونیک

شناسایی تاثیر کیفیت خدمات بانکی بر وفاداری مشتریان بانک

عوامل موثر بر وفاداری مشتری در بانکداری الکترونیک

طراحی مدلی از سیستم مدیریت دانش در صنعت بانکداری
)مطالعه موردی : بانک رفاه (

گسترش نوآوری های حوزه بانکداری و پرداخت های همراه

عوامل کلیدی موفقیت در کانالهای بانکداری الکترونیک ایران

بانکداری سیار به عنوان یک خدمت نوین در نظام بانکداری کشور: مروری بر عوامل موفقیت

تاثیر توسعه بانکداری الکترونیکی بر جذب منابع و رضایتمندی مشتریان در بانک شهر

نگرشی بر عوامل گسترش دهنده استفاده از بانکداری اینترنتی در اقتصاد ایران
مدیریت ریسکهای ناشی از تحولات و کاربردهای تجارت الکترونیک در بانکداری

بانکداری مجازی راهکاری برای تحول در نظام بانکداری

پرداخت آنلاین در بانکداری الکترونیکی مبتنی بر محیط پردازش ابری

بررسی و رتبه بندی عوامل موثر بر گرایش مشتریان در استفاده از خدمات موبایل بانک

نقش بانکداری الکترونیک در کاهش هزینه ی نظام بانکی ایران

بررسی عوامل موثر بر پذیرش و عدم پذیرش مشتریان بانکداری همراه) (mobile banking در بانک اقتصاد نوین

بومی سازی شاخص ACSI برای سنجش رضایت مشتریان آنلاین بانک صادرات یزد

شناسایی و رتبه بندی عوامل مؤثر بر انتخاب بانک توسط مشتریان
با استفاده از تکنیک دیماتل فازی

بانکداری مجازی راهکاری برای تحول در نظام بانکداری

بررسی تاثیر عوامل موثر سیستم های نوین بانکی بر جذب منابع در بانکهای تجاری



سی دی الکترونیکی مجموعه مقالات اولین همایش بانکداری الکترونیک و نظام های پرداخت




مقالات اولین همایش بانکدارای الکترونیک و نظام های پرداخت

1-معرفی الگوی مناسب بانکداری همراه در ایران

2-معکوس نمودن بار اثبات دعوی در بانکداری الکترونیک

شبکه عصبی مصنوعی

4-بررسی ادراک مشتریان از امنیت و اعتماد الکترونیکی در استفاده از
5-سیستم های پرداخت الکترونیکی
  اجزای سیستم بانکداری یکپارچه مشارکت در سود و زیان   

6-نقش و جایگاه هوش تجاری در صنعت بانکداری

7-تحلیل و مقایسه پنج مدل پرداخت خرد در شبکه های
نظیر به نظیر

8-مسئولیت مدنی بانک و مؤسسات اعتباری و بررسی رویه قضایی
راجع به خروج غیرقانونی وجه از حساب سپرده

9-بررسی اثربخشی و عملکرد دستگاههای خودپرداز

Gaining Competitive Advantages On E-CRM-10
In Financial Institutions In Iran Through B2B Model

الکترونیک

12-بررسی نگرش مشتریان به بانکداری اینترنتی بر اساس تئوری توسعه یافته رفتار برنامه ریزی شده

An analysis of the factors influencing  success of Bank-issued micropayment-12
systems in Iran

iWallet-13 سیستم بومی پرداخت

14-بر روی سودآوری بانک های (ICT) تاثیر فناوری اطلاعات و ارتباطات
منتخب ایران

15-ضرورت به کارگیری رویکردی نوین در مدیریت ریسک نقدینگی
در سیستم پرداخت ساتنا

16-عوامل موثر بر استفاده خانوارهای شهری از کارت بانکی

17-ارزیابی ریسک سیستمیک در نظام پرداخت ها(RTGS) در آستانه راه اندازی سیستم تسویه ناخالص آنی



سی دی الکترونیکی مجموعه مقالات دومین همایش بانکداری الکترونیک و نظام های پرداخت


مقالات دومین همایش بانکدارای الکترونیک و نظام های پرداخت

استراتژی توسعه بهینه شبکه پایانه های فروشگاهی با درنظر گرفتن اقلام مالی مرتبط

ارائه مدلی مبتنی بر ریسک برای نظارت کارآمد بر واحدهای صف و ستاد در
بانک

داده کاوی و خوشه بندی مشتریان اینترنت بانک با استفاده از الگوریتم
در بانک سینا

چالش های امنیتی رایانش ابری در بانکداری الکترونیک

آسیب شناسی عدم توسعه بانکداری مبتنی بر تلفن همراه در ایران

آینده بانکداری الکترونیک و نقش آن دربازارهای نوظهور

طراحی معماری یک کارت هوشمند غیر قابل کپی برداری مناسب برای سیستمهای بانکی مدرن

مطالعه موردی اپراتور ایران) ) NFC ارائه معماری پرداخت موبایل مبتنی بر فناوری

شناسایی تقلب های مبتنی بر کارت بر روی پایانه های فروش با رویکرد تشخیص ناهنجاری

و ارائه راهکار بهینه در پرداخت موبایل NFC معرفی تکنولوژی

The Study of B2C Model’s CSFs by e-CRM System Implementation for Retention of Customers in
Iranian Banks

بررسی رویکرد بکارگیری الگوهای وب 2.0 در سیستم های
بانکداری الکترونیک ایران

راه اندازی عملیاتی امضای دیجیتال: 10 تهدید اصلی زیرساخت کلید عمومی

اثر بانکداری الکترونیکی بر سرعت گردش پول در ایران

پردازش اتوماتیک چکهای بانکی دستنویس
فارسی بر اساس یک ساختار جدید

سیستمهای پرداخت الکترونیک مبتنی بر رایانش ابری

شناسایی و دسته بندی مکانیزم های موثر بر حاکمیت اثربخش فناوری اطلاعات
در صنعت بانکداری ایران

شناسایی چالشهای امنیتی کارت های اعتباری : رویکردی به سوی چالش خدمات
نوین الکترونیکی

Private Cloud in Banking Industry

ارایه روشی هوشمند برای تخمین میزان خطای شبکه پرداخت الکترونیکی

سامانه جامع پرداخت خرد شهری و نقش با نکها در توسعه آن

معماری سرویس گرا، مزیت اصلی رقابت در سامانه های یکپارچه بانکی

بررسی تحمل پذیری خطا در رایانش ابری مورد استفاده بانک ها



سی دی الکترونیکی مجموعه مقالات نخستین کنفرانس بین المللی بازاریابی خدمات بانکی




سی دی الکترونیکی مجموعه مقالات بیست و دومین کنفرانس سیاستهای پولی و ارزی





سی دی مجموعه مقالات و سخنرانی  دومین همایش نظام پیشنهادات در  سیستم بانکی کشور





مقالات کنفرانس بین المللی  بازاریابی خدمات بانکی


  سی دی مجوعه مقالات و سخنرانی کنفرانس بین المللی بازاریابی خدمات بانکی



سی دی  الکترونیکی مجموعه مقالات دومین کنفرانس بازاریابی خدمات مالی


مقالات دومین کنفرانس بازاریابی خدمات بانکی

1- بررسی متغیرهای مؤثر بر پذیرش تکنولوژی بانکداری اینترنتی توسط مشتریان

2- بررسی تأثیر ریسک و عدم اطمینان ادراک شده ی مشتریان بر میزان
استفاده از بانکداری اینترنتی (مورد مطالعه: بانک صادرات شهرستان مشهد)

3- ارائه یک مدل هوشمند ارزیابی عملکرد راهبردی موسسات مالی با استفاده از
(BSC) روش فازی و کارت امتیازی متوازن

4- بررسی مقایسه ای انگیزه های جذب مخاطب در تبلیغات بازرگانی تلویزیونی
بانک های ملت و پارسیان

5-اندازه گیری میزان رضایتمندی کاربران نهایی از خدمات بانکداری الکترونیکی
(مورد مطالعه : بانک های پارسیان، پاسارگاد، اقتصاد نوین)

6-تبیین نقش کیفیت خدمات آنلاین در بانکداری اینترنتی
و تأثیر آن بر رضایتمندی مشتریان

7- نقش هوش تجاری در کسب مزیت رقابتی و سودآوری در صنعت بیمه

8- بررسی تاثیر ارزش ویژه نام و نشان تجاری بر تداوم و ترویج ارتباط مشتریان
در صنعت بانکداری

9- نقش مشتری مداری و بازاریابی در بانکداری نوین

10-بررسی عوامل مؤثر بر تجهیز منابع در شعب بانک رفاه شهر اصفهان

11-رویکردی نوین درایجاد مزیت رقابتی پایدار در خدمات بانکی

12-عوامل موثر بر انتخاب کانال دریافت خدمات بانکی مشتریان
(مطالعه موردی : بانک ملت)

13-شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر وفاداری مشتریان در بانکهای خصوصی استان
خوزستان

14-شناسایی و رتبهبندی راهبردهای جذب منابع در شبکه بانکی کشور
(مطالعة موردی در یکی از بانکهای دولتی)

15-بررسی عوامل مؤثر بر موفقیت شعب بانک در تجهیز منابع مالی (مطالعه موردی در
شعب بانک تجارت سمنان)

16-مطالعه الزامات بانکداری الکترونیکی مشتریان بانک ملی شهر همدان

17-شناسایی عوامل موثر بر توسعه بانکداری الکترونیک با استفاده از آنتروپی شانون



سی دی الکترونیکی مجموعه مقالات چهارمین کنفرانس بازاریابی خدمات بانکی


مقالات چهارمین کنفرانس بازاریابی خدمت بانکی

موضع یابی استراتژیک بانک های ایران در ارائه خدمات الکترونیکی

هفت عامل اثربخش رقابتی در عرصه بانکداری

عملکرد بانکداری اینترنتی و رضایت مشتریان )مطالعه موردی: بانک صادرات

شناسایی و اهمیتسنجی عوامل موثر بر کیفیت خدمات دستگاهای

خودپرداز با استفاده ازANP

تاثیر برند بر  عملکرد بانکداری الکترونیک

دسته بندی و برآورد ارزش مشتریان بانک از طریق ارزش طول عمر مشتری و
مدل احتمالی

An investigation into prioritize customer satisfaction indexes by MCDM techniques from experts and customers viewpoints

 ارائه مدلی جهت معرفی عوامل موثر بر حفظ مشتریان خدمات بانکی

ارزیابی نقش استراتژی بازاریابی رابطه مند بر سهم بازار بانک ها
)مطالعه موردی: شعب بانک پاسارگاد استان گیلان(

بررسی عوامل موثر بر اعطای وام ها و رتبه بندی بانک ها با تکنیک FUZZY AHP
مطالعه موردی : بانک های ملی ، ملت ، رفاه

تبیین تاثیرات به کارگیری بازاریابی رابطه مند در بانک های خصوصی بر رفتارمشتریان
)مطالعه موردی:بانک سامان(

رتبه بندی و سنجش عوامل موثر بر کیفیت خدمات بانکی با رویکرد تصمیم گیری
چند معیاره فازی) مطالعه موردی بانک پارسیان(

کاوش سودآوری مشتریان بانکداری خرد با استفاده از تکنیک های داده کاوی

بهبود کیفیت خدمات الکترونیک در وب سایت بانک ها با استفاده از مدل کانو

بررسی نقش بازارمداری بر رضایت مشتری با رویکرد مدیریت کیفیت
فراگیر) TQM ( در شعب بانک ملت قزوین

Analysis of Customer Loyalty and Profitability Drives in

Iran's Banking Industry

بررسی رابطه اخلاق کاری کارکنان بر رضایت مشتریان از
کیفیت خدمات بانکی

بررسی و طراحی الگوی ارتباط با مشتری )رو کیرد روانشناسی(
تحویلداران و ارزیابی آن در شعب بانک تجارت شهر اصفهان

ارتباط بین مهارت های ارتباطی، مشتری مداری
و بازاریابی در بانکداری نوین ایران

کاوش سودآوری مشتریان بانکداری خرد با استفاده از
تکنیک های داده کاوی

ارزیابی نقش بازاریابی رابطه مند بر سهم بازار بانک ها
)مطالعه موردی: شعب بانک پاسارگاد استان گیلان(

An investigation into prioritize customer
satisfaction indexes

شناسایی مهمترین استراتژ یهای موثر برافزایش اعتماد و جذب

مشتریان وفادار به بانکداری الکترونیک


سی دی الکترونیکی مجموعه مقالات پنجمین کنفرانس بازاریابی خدمات بانکی




مقالات پنجمین کنفرانس بازاریابی خدمات بانکی

بررسی راهکارهای توسعه شعب در بانکداری نوین

-تاثیر نقش فناوری اطلاعات و رویکرد بانکداری جامع بر توسعه محصولات بانکی

-نقش بانکها در تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی

-هوش تجاری و مدیریت فرآیند کسب و کار در عملیات بانکی

Studying the effect of service brand on customer loyalty of
Kermanshah Private Banks

ارائه مدلی به منظور توسعه هوش رقابتی در بانک ها با تأکید بر خلق ارزش

  شناسایی و اهمیت سنجی عوامل موثر بر کیفیت خدمات اینترنت بانک با
استفاده از تکنیک فازی

Overview of Universal Banking and Its Role in the Financial Crisis

رتبه بندی کاربران بانک های دولتی با استفاده از مدل تحویل اطلاعات با تکنیک


سی دی الکترونیکی مجموعه مقالات کنفرانس تحقیقات بازاریابی


مقالات نخستین کنفرانس تحقیقات بازاریابی

ساختاریابی الگوی جامع مسائل اخلاقی در بازاریابی خرد و کلان

بررسی رفتار خرید ناگهانی اینترنتی در تجارت الکترونیک )مطالعه ی موردی:
کاربران سایتهای تخفیف گروهی(

بررسی ارزیابی تأثیر اافزایش کیفیت خدمات بازاریابی صنعتی بر رضایت
مطتریان و وفاداری آن ها

ارزیابی نقش ویژه ابزارهای بازاریابی بر ارزش برند

ارتقاء عملکرد بازاریابی صنعت بیمه به کمک مدیریت ارتباط با مشتری
)مورد مطالعه: بیمه ایران استان گیلان(

بازاریابی هورمونی: رویکردی نوین به تحقیقات بازاریابی

مقدمه ای بر هم افزایی بازاریابی

ر وشٍ های تحقیقات بازاریابی چریکی

بررسی مدل های کسب و کار برای بازاریابی

شناسایی عوامل تاثیرگذار در حفظ و جذب مشتریان

مدیریت ارتباط با مشتریان در کسب و کار الکترونیکی

ارائه ی چارچوبی برای استراتژی تبلیغات تلویزیون

ارائه و اولویت بندی استراتژی های بازاریابی بانک کشاورزی با استفاده از نظریه برخاسته از داده ها
)استان تهران(

رابطه نظری ساختار سازمانی با اجرای موفق CRM

مدیریت ارتباط با مشتری و تحقیقات بازار

" گرایش به کارآفرینی و عملکرد بازاریابی کسب وکارهای کوچک "

بررسی تأثیر اخلاق حرفهای بازاریابی بر وفاداری مشتریان

بررسی رابطه بین بازاریابی و بهبود کیفیت و مدیریت کیفیت خدمات در شعب بانک
صادرات ایران

بررسی رابطه آمیزه بازاریابی وفاداری خدمات به برند (مطالعه موردی بانک ملت )

جایگاه تحقیقات بازاریابی در تحقق اقتصاد مقاومتی

یک مطالعه تجربی در انتخاب شعار تبلیغاتی بانک ها

رتبه بندی شاخص های رضایتمندی مشتریان به منظور افزایش سهم بازار

بررسی اثر بخشی تبلیغات  الکترونیکی بر جذب مشتریان بانک ملت شعبه دانشگاه شریف

چابکی بازاریابی خدمات -شیوه ای نوین در بازاریابی

طرح شبکه اجتماعی در بازاریابی  )بازاریابی رسانه ای (چالش هل و فرصت ها )

راهکارهای ارتباط موثر بامشتری در تحقیقات بازاریابی

مروری بر مدیریت ارتباط با مشتری: جذب و حفظ مشتری

بررسی بنیان های بازاریابی رابطه مند بر جذب مشتریان بانک کشاورزی استان اذربایجان شرقی

هویت ارتباطی بانک ملت: پلی میان سازمان و مشتری

تدوین برنامه های ترفیع و وفاداری مشتریان به منظور افزایش سهم بازار )مورد مطالعه
بانک رفاه کارگران شهر تهران(

بررسی ارتباط بین سیستم ERP و بازاریابی

رویکردهای نوین بازاریابی عصبی در تحقیقات بازار

شناسایی ترجیحات مشتریان در صنعت  بانکداری
(مورد مطالعه بانک حکمت ایرانیان )


دانلود ویژه نامه پنجمین همایش سالانه بانکداری الکترونیک و نظام های پرداخت (بهمن ماه سال 94 )تهران