ش | ی | د | س | چ | پ | ج |
1 | 2 | 3 | 4 | |||
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 |
19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
در راستای تحقق استراتژی بانک در سال 95(مشتری محوری)، باشگاه مشتریان بانک به عنوان یکی از ابزارهای کارآمد و شناخته شده برای وفادارسازی مشتریان راه اندازی شد.
ادارات طراحی محصول و توسعه بازار و توسعه فناوری اطلاعات در اطلاعیه ای مشترک به
شماره 6405/3 مورخ 5/2/95 اعلام کردند، باشگاه مشتریان به عنوان یکی از رویکردهای
بازاریابی رابطه ای(Relationship marketing) با هدف فراهم کردن ارزش افزوده برای
مشتریان فعلی بانک(فراتر از ارزش ذاتی خدماتی که به آنها عرضه می شود) و در نتیجه
تقویت حس وفاداری آنها از یک سو و متقابلاً ایجاد ارزش افزوده برای بانک از طریق
حفظ مشتریان قبلی و جذب مشتریان جدید، به صورت آزمایشی به مدت 1 ماه برای همکاران
راه اندازی می شود.مشتریان (دارندگان حساب در بانک) برای عضویت در باشگاه مشتریان می توانند با مراجعه
به سایت باشگاه به نشانی https://club.rb24.ir از خدمات و طرح های آن استفاده کنند.
من هر موقع نام اقای کریم خانی را میشنوم بدون اغراق افتخارات و صداقت این بزرگوار در ذهنم تجلی میشه...
براستی که برازنده این همه مدال و لوح هستین...
سلامت و تندرست و موفق باشین