وبلاگ شخصی فرهاد کریم خانی -کارمند بانک رفاه کارگران

وبلاگ شخصی فرهاد کریم خانی -کارمند بانک رفاه کارگران

وبلاگ شخصی فرهاد کریم خانی -کارمند بانک رفاه کارگران

وبلاگ شخصی فرهاد کریم خانی -کارمند بانک رفاه کارگران

فروش اقساطی مسکن ابلاغ شد/ بانک مسکن آماده اجرای طرح جدید

مدیر طرح و برنامه بانک مسکن گفت: تاکنون قراردادی برای فروش واحدهای اقساطی انبوه سازان منعقد نشده است.
به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از ایرنا، محمدحسن مرادی گفت: با وجود ابلاغ تضمین پرداخت اقساط واحدهای مسکن انبوه سازان به شعب بانک مسکن، تاکنون هیچ قراردادی در شعب این بانک منعقد نشده است.
مدیر طرح و برنامه بانک مسکن افزود: طرح فروش اقساطی واحدهای مسکن انبوه سازان اول اردیبهشت ماه جاری به تمام شعب بانک مسکن مراکز استان ها و هفت شعبه منتخب در تهران ابلاغ شده و بانک مسکن آمادگی کامل اجرایی کردن این طرح را دارد.
وی ادامه داد: بر اساس این طرح بانک مسکن تا یک میلیارد و 500 میلیون ریال ( 150 میلیون تومان) پرداخت اقساط واحدهای مسکن انبوه سازان را توسط خریداران تضمین می کند.
مرادی با بیان اینکه بانک مسکن همواره با استفاده از رژیم پس انداز و افتتاح حساب های ذیربط به دنبال رونق بازار مسکن است گفت: به همین منظور بانک مسکن طرح های زیادی را به اجرا گذاشته تا با پرداخت تسهیلات به متقاضیان شاهد رونق خرید و فروش مسکن در بازار باشیم.
این مقام مسئول در بانک مسکن با اشاره به میزان تسهیلات پرداختی بانک مسکن به پروژه مسکن مهر گفت: قرار است بانک مسکن برای تکمیل واحدهای مسکن مهر در مجموع 555 هزار و 384 میلیارد ریال تسهیلات پرداخت کند.
به گفته مدیر طرح و برنامه بانک مسکن، تاکنون این بانک 450 هزار میلیارد ریال به واحدهای مسکن مهر تسهیلات پرداخت کرده و مقرر است 100 هزار میلیارد ریال نیز از محل اقساط وصولی واحدهای مسکن مهر به این پروژه پرداخت شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.