وبلاگ شخصی فرهاد کریم خانی -کارمند بانک رفاه کارگران

وبلاگ شخصی فرهاد کریم خانی -کارمند بانک رفاه کارگران

وبلاگ شخصی فرهاد کریم خانی -کارمند بانک رفاه کارگران

وبلاگ شخصی فرهاد کریم خانی -کارمند بانک رفاه کارگران

افتتاح «درگاه واحد خدمات دولت» هفته آینده


معاون سازمان فناوری اطلاعات گفت: هفته آینده و با حضور مسئولان کشوری، فاز نخست پروژه‌های دولت الکترونیک شامل «درگاه واحد خدمات دولت» و «گذرگاه خدمات دولت» به بهره‌برداری می رسد.
به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک رضا باقری اصل، اظهار کرد: امروز در کشورهای مختلف جهان خدمات الکترونیکی فقط از یک درگاه واحد به عموم مردم ارائه می شود و بر همین اساس، سازمان فناوری اطلاعات ایران نیز به عنوان یکی از ارکان اجرایی وزارت ارتباطات، اقدام به راه اندازی درگاه واحد دولت الکترونیکی کرده است.
وی افزود: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با توجه به برنامه تکلیفی خود در قانون برنامه پنجم توسعه کشور و سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری در برنامه ششم توسعه و نیز نقشه توسعه دولت الکترونیکی کشور، مبنی بر ارائه خدمات الکترونیکی دولت به مردم در بستر شبکه ملی اطلاعات از طریق درگاه واحد خدمات دولت، اقدام به راه اندازی این درگاه کرده است.
معاون دولت الکترونیک سازمان فناوری اطلاعات خاطرنشان کرد: درگاه واحد خدمات دولت برای ارائه خدمات ملی و انواع خدمات ارزش‌افزوده در راستای پیشبرد اهداف پیش بینی شده و همچنین خدمت‌رسانی بهتر به مردم و مدیریت یکپارچه خدمات عمومی کشور، ایجاد و راه اندازی می شود.
دبیر کمیسیون توسعه دولت الکترونیکی گفت: برای ایجاد این درگاه، در گام نخست، با تلاش سازمان مدیریت و برنامه ریزی و همکاری ۶۹ دستگاه اجرایی اصلی کشور، بیش از ۸۲۶ شناسنامه خدمت دولت احصاء شد. درگاه واحد خدمات دولت، شامل کلیه اطلاعات این شناسنامه ها و راه ورود به سامانه های ارائه دهنده خدمات الکترونیک دستگاه های اجرایی است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.