ش | ی | د | س | چ | پ | ج |
1 | 2 | 3 | 4 | |||
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 |
19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
27 اردیبهشت ماه روز جهانی روابط عمومی و ارتباطات نامگذاری شده است و با تمام وجود این روز را به فعالان حوزه روابط عمومی در بانک تبریک و تهنیت می گوییم . نامگذاری این روز ، تاکید و یادآوری اهمیت و نقش ارتباطات و روابط عمومی در پیشبرد اهداف سازمان است . جامعه به سرعت شبکه ای شده ما و بروز پدیده نوظهور شهروند رسانه ، دیگر کمترین تردیدی نگذاشته که هر میزان هم تفکر حاکم بر سازمان ها ، سنتی باشد ، ناگزیر از مواجهه با موضوعات و مسائل مختلفی است که بی توجهی به آنها می تواند حیات سازمان را به خطر بندازد . دیروز ابزارهای سنتی روابط عمومی ، نهایتا محدوده مشخصی را هدف قرار می داد و عرصه پاسخگویی چندان گسترده نبود . اما امروز از منظر ارتباطات درون سازمانی و برون سازمانی ، اهداف بزرگی همچون کمک به همبستگی و انسجام سازمانی و حفاظت از برند بانک در مواجهه با حجم عمده پیام های منتشره در سطح جامعه دنبال می شود که تنها بخش کوچکی از طیف گسترده وظایف و خدمات روابط عمومی را پوشش می دهد . کار کردن در این حرفه ، با ذوق ، هنر و توام با احساس است و چنانچه بخواهیم در لفافه قید و بندهای پیچیده سازمانی، از این حوزه ، به دنبال خروجی های مطلوب خود باشیم و زبان انتقاد ، فضای اظهارنظر آزاد و تصمیم سازی را بر فعالان آن ببندیم ، ره به جایی نخواهیم برد .