وبلاگ شخصی فرهاد کریم خانی -کارمند بانک رفاه کارگران

وبلاگ شخصی فرهاد کریم خانی -کارمند بانک رفاه کارگران

وبلاگ شخصی فرهاد کریم خانی -کارمند بانک رفاه کارگران

وبلاگ شخصی فرهاد کریم خانی -کارمند بانک رفاه کارگران

فعالیت ۶۷ درصدی مسترکارت در ATM :آسودگی خاطر بیشتر مشتریان با کارت های نوین تراشه ای


پایگاه خبری بانکداری الکترونیک - فناوری تراشه در سال های اخیر نقش مهمی در راحتی و آسودگی خاطر مشتریان در بیش از 150 کشور جهان ایفا کرده است.

این فناوری با از میان برداشتن محدودیت و دشواری صدور کارت های جدید برای مشتریان و کاهش نرخ و میزان کلاهبرداری و تقلب، باعث شده تا در هزینه صادرکنندگان و خرده‌فروشان، میلیون‌ها دلار صرفه‌جویی شود.
شرکت مسترکارت در همین زمینه با همکاری تاجران، بانک ها، اتحادیه های اعتباری، پذیرندگان و پردازشگران و دیگر شرکای تجاری کوشیده تا زمینه معرفی این شیوه نوین و مبتکرانه پرداخت را بیش از پیش مهیا کند. در نتیجه این تلاش ها و اقدامات، اخیرا شاهد رشد و شکوفایی مداومی در بکارگیری فناوری تراشه ای بوده ایم؛ امری که در نتیجه تلفیق امنیت، راحتی و قدرت خرید به نفع مشتریان تمام شده است.
در واقع، بیش از دو سوم یعنی 67 درصد از کارت های اعتباری صادرشده مسترکارت در ایالات متحده در حال حاضر  مجهز به تراشه اند. این به معنای افزایشی 51 درصدی در یک بازه زمانی کوتاه است. امروزه مشتریان می توانند کارت های تراشه ای خود را در 1 میلیون و 200 هزار مکان مختلف تجاری و فروشگاه در ایالات متحده استفاده کنند که از افزایشی 121 درصدی حکایت دارد. در حالی که رشد بالایی را شاهد بوده ایم، با این حال هنوز استفاده از کارت های تراشه ای با مشکلاتی از قبیل طولانی تر شدن زمان انجام تراکنش مواجه است.
شرکت مسترکارت به منظور افزایش سرعت انجام تراکنش و پرداخت، قابلیت و امکانی را ایجاد کرده است که بدون کاهش امنیت می تواند فرایند پرداخت با کارت های تراشه ای را سرعت بخشد. این روش که M/Chip Fast یا روش پرداخت تراشه ای سریع نامیده می شود، برخی از قابلیت های موفق کارت های غیرتماسی و کیف پول های موبایلی که آزمون، خود را به خوبی پس داده اند را به پایانه های فروش می آورد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.