وبلاگ شخصی فرهاد کریم خانی -کارمند بانک رفاه کارگران

وبلاگ شخصی فرهاد کریم خانی -کارمند بانک رفاه کارگران

وبلاگ شخصی فرهاد کریم خانی -کارمند بانک رفاه کارگران

وبلاگ شخصی فرهاد کریم خانی -کارمند بانک رفاه کارگران

همراستا با دستاوردهای پسابرجام؛ حضور گسترده شرکت خدمات انفورماتیک در نمایشگاه کارت و پرداخت خاورمیانه



در غرفه نمایشگاهی شرکت خدمات انفورماتیک واقع در سالن ۵ فضای نمایشگاهی P۲۰، معرفی سامانه ها و راهکارهایی نظیر شتاب، شاپرک، سامانه کارت یوز، شبکه NiBN، راهکارهای امنیتی و خدمات پرداخت مبتنی بر موبایل به بازدید کنندگان انجام خواهد شد.
به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک شرکت خدمات انفورماتیک همزمان با آغاز گسترش تعاملات اقتصادی کشور و همراستا با آخرین تحولات حوزه فنارری های مالی منطقه، با هدف به تصویر کشیدن توانمندی های فنی و اجرایی خود، طی روزهای ١١ و ١٢ خرداد ماه جاری، در نمایشگاه کارت و پرداخت خاورمیانه - سال ٢٠١٦ دبی، حضوری گسترده خواهد داشت.
از دیگر اهداف حضور شرکت در این نمایشگاه بزرگ منطقه ای، می توان به تبیین جایگاه برند شرکت خدمات انفورماتیک در عرصه های بین المللی، تعامل با شرکت های پیشرو در حوزه کارت و پرداخت و نیز ارائه بخشی از توانمندی های شرکت خدمات انفورماتیک در صنعت کارت و پرداخت را عنوان نمود.
لازم به ذکر است در غرفه نمایشگاهی شرکت خدمات انفورماتیک واقع در سالن 5 فضای نمایشگاهی  P20، معرفی سامانه ها و راهکارهایی نظیر شتاب، شاپرک، سامانه کارت یوز، شبکه NiBN، راهکارهای امنیتی و خدمات پرداخت مبتنی بر موبایل به بازدید کنندگان انجام خواهد شد.
همچنین کارگاهی با موضوع " Iranian National Card Payment Journey " ساعت 16:00 روز 31 May و در سالن Demo Theatre 1 مرکز نمایشگاهی DWTC به منظور معرفی بزرگترین سوئیچ پرداخت در خاورمیانه توسط  آقایان مهندس علی سیفی و رضا جوراب پوریان از مدیریت سیستم های کارت به علاقه مندان ارائه خواهد شد.
از کمپانی های مطرح خارجی حاضر در نمایشگاه می توان به جمالتو، مستر کارت، سامسونگ، کارد تک، وری فون و ... اشاره نمود.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.