وبلاگ شخصی فرهاد کریم خانی -کارمند بانک رفاه کارگران

وبلاگ شخصی فرهاد کریم خانی -کارمند بانک رفاه کارگران

وبلاگ شخصی فرهاد کریم خانی -کارمند بانک رفاه کارگران

وبلاگ شخصی فرهاد کریم خانی -کارمند بانک رفاه کارگران

اتصال به شبکه های بین المللی تجهیزات مناسب می خواهد



مدیرعامل شاپرک گفت:ارتقای سطح دانش و رسیدن به استانداردهای بین المللی برای اتصال به شبکه بین المللی لازم است و باید برنامه ریزی های لازم را در این زمینه انجام دهیم.
به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از  روابط عمومی شرکت شاپرک، محسن قادری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، گفت: باتوجه به مباحثی که پیرامون اتصال به شبکه های بین المللی است باید در مرحله اول آگاهی های لازم را در این زمینه ایجاد کنیم و سطح دانش عمومی را در این زمینه بالا ببریم.

وی ادامه داد: ارتقای سطح دانش و رسیدن به استانداردهای بین المللی برای اتصال به شبکه بین المللی لازم است و باید برنامه ریزی های لازم را در این زمینه انجام دهیم.

قادری با بیان اینکه برای اتصال فقط بحث فنی مطرح نیست، گفت: باید سیستم هایی وجود داشته باشد و همچنین دانش مورد نظر در این زمینه می تواند شرایط را برای اتصال به شبکه های بین المللی فراهم کند.
وی افزود: غیر از موارد ذکرشده بحث های هزینه ای هم وجود دارد و ما باید در ابتدا مشخص کنیم که با چند بانک و به چه میزان می توانیم برای شروع این اقدام هزینه کنیم.

مدیرعامل شاپرک با بیان اینکه این اقدامات یک بسته کامل است و به سرعت نمی تواند انجام شود، گفت: باید قوانین حاکم را نیز در چارچوب پیوستن به استانداردهای بین المللی اصلاح کنیم.
قادری افزود: در اجرای این اقدامات بانکها هم باید تصمیم بگیرند که چقدر ریسک مورد نظر را پذیرا باشند و چقدر از تراکنش های خودشان را می توانند به صورت آنلاین انجام دهند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.