وبلاگ شخصی فرهاد کریم خانی -کارمند بانک رفاه کارگران

وبلاگ شخصی فرهاد کریم خانی -کارمند بانک رفاه کارگران

وبلاگ شخصی فرهاد کریم خانی -کارمند بانک رفاه کارگران

وبلاگ شخصی فرهاد کریم خانی -کارمند بانک رفاه کارگران

"شبکه خبری اقتصاد بانک ایران" راه اندازی شد




در راستای وحدت رسانه ای در شبکه بانکی، پژوهشکده پولی و بانکی "شبکه خبری اقتصاد و بانک ایران" (ایبناibena) را به عنوان رسانه مرجع نظام بانکی راه اندازی کرد.
به گزارش پژوهشکده پولی و بانکی، علی دیواندری رئیس این پژوهشکده در مراسم افتتاح این شبکه که آقای دکتر سهمانی مدیر عامل بانک نیز حضور داشتند طی سخنانی گفت: هدف اصلی راه اندازی شبکه خبری اقتصادی و بانکی یکپارچه سازی و جریان سازی رسانه ای در سازمان های مختلف است. وی با بیان اینکه شبکه خبری ایبنا مرجعی برای جلوگیری از پراکندگی حوزه های اطلاع رسانی در شبکه های بانکی و نظام اقتصادی کشور است، افزود: ایجاد رسانه مرجع در جهت کمک و همیاری با دیگر رسانه ها و ارائه مطالب تخصصی، ایجاد پایگاه تحلیلی خبری در شبکه بانکی و ایجاد اتحاد و انسجام بین حوزه های اطلاع
رسانی شبکه بانکی و اقتصادی» از اهداف این شبکه خبری است.
این شبکه به مدیر مسئولی دکتر دیواندری، (شورای سیاست گذاری متشکل از مدیران ارشد اقتصادی و بانکی)، شورای مشورتی متشکل از صاحب نظران رسانه و برخی از مدیران روابط عمومی به همراه کادر خبری و فنی متخصص فعالیت می کند و شامل سرویس های اقتصاد کلان، بازار پول، بورس و بیمه، بانکداری الکترونیک،بانکداری اسلامی، چند رسانه ای، عکس و مجله تصویری است. بر این اساس، برای هر بانک و موسسه اعتباری یک صفحه اختصاصی وجود دارد تا راساً نسبت به انتشار اخبار خود اقدام کند. بانک رفاه نیز در این وب سایت در صفحه ویژه بانک نسبت به انتشار اخبار و اطلاع رسانی رویدادها اقدام خواهد کرد. همکاران می توانند برای مشاهده اخبار بانک رفاه و سایر بانک ها به نشانی http://ibena.ir/ مراجعه کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.